Friday, November 20, 2009

awak. muka. padan. :p

padan muka awak. kan dah kena marah. maaflah, saya tak sengaja. tiba2 aje angin naik kepala. saya marah awak sebab awak baik sangat. saya marah awak sebab awak tak reti penat. saya marah awak supaya awak ingat, tak semua benda kita boleh buat. saya tahu awak akan kata, yes we can't do everything but at least we can try to.. kan? saya tahu awak berbeza. saya tahu awak tak sama. dengan orang lain, dengan mereka semua. tapi, tolonglah. make time for yourself. there are just so many many things that i know you wish you can spare some times to do it. tell me when was the last time you update your blog? the last time you did nothing but watching your fav play? the last time you hang up with buddies the last time you had leisure walk the last time you had sound and deep sleep the last phone call you made to home. ~(the list goes on) saya marah awak sebab awak mengingatkan saya kepada diri sendiri. kita sama. saya harap saya bakal dimarah bila saya pun begini. 143.

No comments: