Wednesday, September 28, 2011

dah habis dah meroyan kau?

Haish.

Malu aku dengan diri sendirik. hah tahu pun kan.
Sesal dahulu pendapatan, sesal meroyan tiada gunanyeewww.

Semalam, hari yang meroyan. Pergi keje tak bermekap. Ha'ah, kalau kulit muke licin bak telur rebus org kawin yang dikupas tak mengapalah juga. Ini? Nan hadooooo. Habis semua students lepas sorg sorg tanye, Miss, kenapa tak pakai eyeliner harini Miss. Ah sibuk lah kau. **padahal malu. Nampak sangat bergantung harap dgn eyeliner tebal nk bg mate kurang sepet. Cehhh **

Untunglah..... ada tunang yang tak makan royan. Kut aku dapat jenis yang hambik hati ke, hambik serius ke ape2 yg aku cakap, dah sudahhhhh. Makin meroyan lah gamaknya.

Jadi, tamatlah episod meroyanku yang disudahi dengan tundingan jari ke arah PMS.
Biasalah, takkan aku emo tak memasalkan? Sila salahkan PMS ye kawan2. Har har har

**dasar tak terima kesalahan sendirik**


Nota untuk aku:
Bye Cikpah. Jangan kau meroyan lagi.

No comments: